Lucrările la calea ferată Cluj-Oradea, demarate la începutul anului, înregistrează deja întârzieri pe anumite tronsoane. Deputatul USR Viorel Băltărețu a remarcat că progresele fizice modeste se înregistrează la lucrările de electrificare a liniilor pe teritoriul Clujului.
Proiectul de modernizare și electrificare a căii ferate Cluj – Episcopia Bihorului este considerat extrem de important, finanțat din fonduri PNRR. Distanța de 166 de kilometri între Cluj și Oradea este împărțită în 4 tronsoane. Băltărețu a inspectat tronsoanele Cluj-Aghireșu și Aghireșu-Poieni, constatând că stadiul lucrărilor este de 9%, respectiv 16%.
Există semnalmente de întârziere pe tronsoanele căii ferate, cu termene de finalizare în martie 2027 pentru tronsonul 1 și octombrie 2026 pentru tronsonul 2. Băltărețu a identificat trei probleme majore care pot întârzia finalizarea lucrărilor: pasajul de la Tăietura Turcului, relocația stației de alimentare de la Aghireșu și problema clădirii Gării din Poieni.
Proiectul va aduce îmbunătățiri semnificative, cu viteze de până la 160 km/h între Cluj și Oradea, reducând durata călătoriei. Valoarea totală a investiției este de 7,66 miliarde de lei, fără TVA.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “cluj24.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii