Un studiu realizat de o echipă de cercetători de la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca și Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara a scos la iveală faptul că românii sunt printre cei mai mari consumatori de podcasturi la nivel mondial. Potrivit acestui studiu, aproximativ jumătate dintre români dedică peste o oră pe săptămână acestui tip de conținut, subliniind importanța podcasturilor în comunicarea de marketing și modul în care acestea transformă relațiile dintre branduri și consumatori.
Cercetarea a analizat un eșantion de 512 ascultători români de podcasturi și a evidențiat că integrarea armonioasă a conținutului publicitar în podcasturi reprezintă un factor crucial. Mesajele comerciale încorporate cu tact în povestea podcastului au cel mai mare impact, amplificând memorarea brandurilor și influențând pozitiv intențiile de cumpărare ale consumatorilor.
De asemenea, studiul a relevat că autenticitatea, credibilitatea și expertiza podcasterului sunt esențiale în influențarea atitudinilor și intențiilor de cumpărare. Aceste descoperiri aduc în prim-plan importanța podcasturilor în contextul redefinirii modului în care brandurile se conectează cu publicul lor, subliniind potențialul imens al acestui mediu de comunicare de a crea conexiuni autentice între branduri și consumatori.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “cluj24.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii