Mulți angajați s-au întors la muncă și s-au trezit în fața unui nou mediu de lucru. Astăzi, tot mai mulți angajați se confruntă cu probleme legate de stresul la locul de muncă, deoarece munca de la distanță și presiunea sporită pentru a livra rezultate în timpul pandemiei au avut un impact semnificativ asupra bunăstării lor mentale.
Odată cu implementarea muncii de la distanță, angajații sunt nevoiți să facă față unui mediu de lucru izolat, în care comunicarea cu colegii și supervizorii se realizează exclusiv online. Acest lucru poate duce la sentimente de singurătate și izolare, care pot contribui la creșterea nivelului de stres și anxietate.
Studiile arată că stresul la locul de muncă poate duce la probleme de sănătate fizică și mentală, precum tulburări de somn, oboseală cronică, anxietate și depresie. Este important ca angajatorii să fie conștienți de aceste probleme și să ofere sprijin angajaților în gestionarea stresului și menținerea unei bune sănătăți mentale.
Expertul în sănătate mintală, Dr. John Smith, recomandă angajaților să-și stabilească limite clare între viața personală și cea profesională, să practice tehnicile de relaxare și să aibă grijă de sănătatea lor fizică prin alimentație echilibrată și activitate fizică regulată. Prin adoptarea acestor măsuri, angajații pot reduce nivelul de stres și pot îmbunătăți calitatea vieții lor atât la locul de muncă, cât și în viața personală.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “www.ziar.com”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii