Construcția Autostrăzii Transilvania (A3) face un pas important către finalizare, odată cu semnarea contractului pentru ultimul tronson la Zalău. Acest ultim segment va include cel mai lung tunel rutier din țară, Tunelul Meseș. Cu o valoare de 6,62 miliarde lei (fără TVA), contractul este cel mai scump din istoria infrastructurii rutiere din România și va fi realizat de o asociere de constructori turci. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a marcat acest moment ca pe unul decisiv pentru finalizarea construcției Autostrăzii Transilvania, după mai bine de 20 de ani de la începerea proiectului.
Tronsonul dintre Poarta Sălajului și Nușfalău va avea o lungime de 41 de kilometri și va fi construit într-un termen de 78 de luni. Proiectul, finanțat prin Programul Transport 2021-2027, va cuprinde și construcția a 65 de viaducte, poduri și pasaje, cu o lungime totală de 13 km. Autostrada Transilvania este considerată una dintre cele mai importante infrastructuri rutiere din România, care va asigura o legătură modernă între vestul, centrul și nordul țării. Prin semnarea acestui contract, se deschide calea către finalizarea uneia dintre cele mai ambițioase autostrăzi din România, care va avea un impact major asupra economiei naționale.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “cluj24.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii